Underbara soliga dagar

Varning för ett lång och bitvis tråkigt inlägg....

Vilka fantastiska dagar jag upplever. Jag är så lycklig att jag inte med ord kan beskriva det. Sommaren är härlig. Då återvänder alla mina fina vänner och allting blir som det ska. Jag känner mig hel när alla finns i min omgivning. Jag upplever verkligen en så fin tid i mitt liv. Jag har världens bästa unge, en underbar sambo, en superflott mammakompis och alla mina härliga vänner är hemma. Jag älskar livet!

Dagen började med att min mor kom hit och levererade blomster. Efter mötte vi upp Kim och Troy. Vi vandrade bort till min lgh och fixade iordning den inför visning som skulle ske senare under kvällen. Dock verkade det inte  gå hem då det som vanligt var ett mkt svalt intresse. Jag blir så trött...

Vi avnjöt sedan en lunch på Kims gård och vi hade mkt trevlig. Jag har alltid varit väldigt allergisk mot mammagrupper och allt som kommer därtill. Därav var det som en gudagåva när Kim berättade att hon skulle ha bebis samtidigt som jag. Jag tycker verkligen att det är så skoj att umgås med dom. Vi är alldeles lagom mammiga.







Efter en härlig dag i det gröna gick vi in till stan och träffade Louise.




 Direkt efter det var det dags för ytterligare en minigolfsvända, på mitt initiativ givetvis. Jag måste säga att det var en aningens uppgiven och trumpen skara som inte alls var särskilt sugna på att spela en andra gång denna vecka.

Jag fick tidigare på dagen ett samtal från emelie, det visade sig efter lite smussel att hon var i stan. här. i min stad! Vilken lycka! Vad jag dock inte kunde minnas var att hon var en hejare på minigolf. Jag kände mig mäkta oroad. Nåja tillsist blev det inte hon som tog hem segern utan fashionistan martina som dagen till ära spelade i högklackat. Mode före komfort tror jag är hennes ledord. Jag behöver kanske inte skriva så mkt om att jag kom tvåa, jag ser det som ganska orelevant.


Ett muntert gäng


Bekvämt?


Vinnar dojjor


Desperat tvåa


"Vem kan balansera klubban längst" tävling


Ebbe förde protokoll

På hemvägen mötte vi två fula gubbar

Dessa tu har just varit och spanat in teens.

Jag och Per gjorde sedan följe hem, vilket resulterade i att det dröjde ungefär 2 timmar innan jag kom innanför dörren med en utslagen bebis. Hur länge är man förresten bebis? Vart går gränsen till att bli barn?

Det har varit en underbar dag. Lämnade hemmet på fm och kom hem efter midnatt. Sånt gillar vi Ebbe och jag!




                                            
 


Kommentarer
Postat av: Loof

Och det där trodde du att du skulle komma undan med? Fara med osanningar på detta vis? Fula gubbar... Spanat in teens... Jag skall återvända till min grotta och planera min gruvliga hämnd.

2009-06-25 @ 11:21:13
URL: http://loof.blogg.se/
Postat av: Ida

de översta är beställda från laredoute.se och de på sista bilden är köpta på cubus. hm nja det går sådär, han har sånna problem med skav så nu kör vi endast natt vilket han inte gillar. han njuter ju så på dan när han slipper dem och vill ju helst slippa dem natten också isåfall men vi kämpar på! Ebbe verkar nöjd allafall? eller? Kram på er!

2009-06-26 @ 08:45:38
URL: http://petterssonida.blogspot.com/
Postat av: Ida Björn*

Linnea! Bebis är man upp till 2 år. I alla fall på polarn och pyret. Så nu vet du! Puss

2009-06-28 @ 19:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0