rött var det här..

Gårdagen var inget utöver det vanliga, häng med ebbe och ett ihopsnickrande av den nya bindblöjan. Jag funderar på att ta patent o börja kränga hemifrån.

Jaha, jag har fått en del klagomål på min blogg. Jag skriver FÖR mkt. ha. Idag fick jag även höra att den inte finns. Nähä nä.

Idag var det tidig uppstigning i stugan. Kändes lagom skoj då jag igårkväll satt o följde livesändningar från usa ang. jacksons död. jag trodde det var ett skämt så jag var tvungen att sitta uppe och vänta på att få det bekräftat. Den första skivan som gjorde entre i de små zimmergrenarnas liv var just dangerous. Jag var lite utav en nolla hade ingen koll på musik då vi växte upp i ett hem där klassisk musik dominerade. Nu i efterhand funderar jag över vem som egentligen köpte den där gåvan? Nåväl, han var den store idolen många många år. Minns en plansch där han sitter med en jaguar? som fick pryda min vägg i många år. Jag skulle nog gå så långt och säga att han var min första kärlek. Men men, ingen är odödlig och alla visste vi väl att det skulle hända förr eller senare, som för oss alla.

Anledningen till den tidiga uppstigningen var en heldag vid mårängen och vilket heldag. Det känns som att min kropp blivit kokad. äsh. härligt härligt. Jag påpekade för alla andra på hemvägen att det var ju roligt att de hade fått färg då ja själv kände mig genomskinlig. Detta får jag minsann äta upp nu...

Nu drar vi till landet på semster ett tag... när vi återkommer blir det hål i väggen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0