Ursäkta..

den extremt dåliga uppdateringen men jag och ebbe har flytt landet eller nej det har vi inte men man kan tro det när man befinner sig i klockaretorpet. Vi har alltså tagit vårt pick och pack och flyttat hit på obestämd tid. det är underbart. känns som att befinna sig på ett lyxhotell. allting serverat. man får tom bestämma varje måltider och saknas något ja då trampar slaven iväg på sin cykel och inhandlar det som behövs. jag är lyckligt lottad.

på något sätt är det som att tiden står still här. man lunkar på. idag tog jag dock spårvagnen ned till stan i 45 min. kvällen spenderades med att jag och anders hade speltävling. vem vann? ja, självklart jag. det är så fantastiskt roligt att slå anders i spel. han kan inte hantera det. fuskar gör han också, men jag ser det som att det är ett försvar när det går så dåligt. han måste helt enkelt fuska för att ha en chans och inte ens då går det vägen.

i lördags var det så premiärutgång för mig. var inte tanken men så blev det. emelie och jag mötte upp tussen på hugo o fy tusan vad jag inte missat något. det var för bedrövligt. sällskapet var givetvis fantastiskt men vad gör det när man känner sig som klassförälder på ett skoldisco? skoj var också att per tog en taxi ned till hugoSSSSSSSSSS för att umgås. det är grejjer det.

imorgon ska jag hem igen för en riktig upprensning. martina har erbjudit sig att delta. hon anar inte vad hon gett sig in på. en gång vet jag att det fanns ett fint trägolv i vår lägenhet, undrar om man kan få se det imorgon igen?







från liten apa till stor apa

Kommentarer
Postat av: sarha

Hej!

Skönt att ert boende är bra för tillfället :) Helt sjukt vad fort eran lille växer! Men super söt det är han!!

Men det skulle vara kul om vi skulle ses någon dag..jag försöker även vänja Johan vid små förstår du. Det går lite trögt haha men iaf kul om vi kunde ordna nåt :)

Kram

2009-07-07 @ 23:55:09
URL: http://sssarha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0