Man tackar...

I dagarna två har jag nu blivit utsatt för något riktigt orätt. Igår natt skulle Anders och jag se en film, när vi väl ska börja titta visar det sig att han redan sett ca 15 min av filmen. 15 viktiga minuter. Men inte var det möjligt att få se om filmen utan då skulle jag helt sonika hoppa in i filmen och förstå handlingen. no way.

Man skulle givetvis hoppas att det förnedrande beteendet skulle sluta här men icke. Idag hade vi vägarna förbi himpa och det var proppat med loppisstånd. Som den sanna skräpsamlaren jag är ville jag givetvis stanna. Fick jag det tror ni? Nej nej, han lurade mig och stannade men sa sedan att han hade bråttom hem så att om jag ville titta fick jag gå där ensam och sedan promenera hem.

Vad är det som händer? Har jag förlorat all kontroll? Jag blir uppriktigt sagt nervös....

Vad har då hänt sedan sist? Bara en blandning av härliga ting. Biobesök, färjaregården, munken, trevliga besök, slappande i skuggan, och en hel massa umgänge med nära och kära.

Idag har vi tittat till de möbler som inom kort kommer att få sig en make over. Jag är nöjd. Mkt nöjd.

Ikväll är Ebbe hos mormor och morfar då de skall vara borta i fem veckor behöver de ladda på din ebbedos. Då passar jag på att hänga med Emelie.

Så kommer lite landet bilder..














Svärfar o Anders



















Kommentarer
Postat av: Anna W

Måste man inte få godkänna bilder som läggs upp för allmänheten......:)Tur att överskriften var LANDET BILDER....(landet där släpps all skönhetstänk...:)

2009-07-05 @ 23:12:49
Postat av: Gabriella

Vilken liten goding du har. Så underbart söt!!!

2009-07-06 @ 15:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0