dåligt

Jag känner mig lite dålig, krasslig, kanske är det svininfluensan? Nej vars men jag inleder väl som vanligt med att klaga över att jag varit dålig med att uppdatera, men såhär i semestertider finns det annat att göra. Det har regnat varenda dag här i Haverdal. Öst. Förutom just då den dagen då det var loppis inplanerat. Då sken solen o det kändes som en fröjd att få sitta inne i en bil utan ac. Anders och pappa var dock duktiga deltagare, det klagades inte allt för mkt. Vi for till falkenberg och tittade här och där inne i stan och ute på landet. Det var en riktigt härlig tur faktiskt.

Onsdagen begav vi oss in till stan. Strosade omkring, köpte bröllopspresenter, och anders den snobben uppgraderade sin garderob. Jag för min del fann en klänning som lätt var det vackraste jag sett. Jag blev totalt kär. 1000 kr kostade den och det sved lite väl mkt o maggropen på en loppis shoppare. Anders erbjöd sig att betala men njaaa det gick inte. Nu ångrar jag mig såklar. Varför köpte jag den inte? Hoppas på att Anders läser detta och åker och köper den åt mig.

Torsdag var dem obligatiriska middagen hemma hos mormor, vi blev 8 personer til bords samt två småglin. Ebbe småglin nummer ett. Milou småglin nummer två. De tu roade sig med varande så mkt eller snarare lite de kunde. Men trevligt hade vi. Inte ofta vår släkt träffas så när de väl händer är det riktigt roligt, och tokigt, galet. Om en uomstånde skulle titta in när min släkt träffas skulle dom inte förstå någonting. Det skriks, pekas fingrar, skrattas så taket lyfter, orglar spelas, ja jag skulle kunna fortsätta men jag sätter stopp där. Ändå gillar jag min familj. Det är svårt att göra något annat.

Det har varit så stressigt under hela denna sommar, även fast anders har haft semster kan jag inte direkt påstå att vi har haft kul o semestrat utan det har hela tiden varit en massa måsten. Men nu har vi verkligen tagit vara på tiden tillsammans och haft det helt gudomligt bra tillsammans! Jag är så KÄR i den karln. Han har verkligen allt som jag behöver. Jag vill verkligen vara med honom resten av mitt liv. Vi kompleterar varandra ganska bra.

På kvällarna brukar vi gå ned till stranden och titta på molnen.  Det är en sån skön stund. Tills det ösregnar så att man är dyblöt, försej det är ganska mysigt ändå.


Observera anders blöta hår. det ösregnade.





Snart stundar bröllop. Det skall bli skoj.



Fia turneringen har nog slutat som så att jag blev fia, så hädanefter kalla mig fia.
Hittade en superfint bort som behöver lite ny färg. Mkt sugen på att köpa 500 pix. Ja ja får tänka på det med...
nu är det natt...... inom stundom väntar en gööör rolig uppdatering. hold your horses...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gud vilken sötnos och så lik dig.

Åh dina fina bruna ögon har han fått också ;)

Ha det jätte bra

Kramar Angelica

2009-08-03 @ 22:11:01
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0