Det blev...

visst inte så mkt uppdaterat som jag trodde men det är inte så enkelt när man inte har sin egen dator!

Men mkt har hänt sedan sist. Jag och Ebbe har börjat simma på måndagar ihop med Troy och Kim. Det är riktigt mysigt! Men inga bilder än!

Förra helgen var det bröllop, det kan väl ingen missat! O vilket bröllop sen, det var magiskt! Så himla fint. Underbara människor, avslappnat, hög stämning, fina tal, party! Ja det var helt enkelt såååå jäkla bra. Ja, Tessan och Henka...vad ska man säga. Dom är som gjorda för varandra, jag kan inte tänka mig några som passar så bra ihop som dom! Kvällen var fylld av kärlek. Precis som sig bör. Talet gick också "bra" så jag har inget att klaga på!





Så nu är det gjort, JAG har gift bort en av mina allra närmsta vänner!!








Jag fick också lite kärlek!



Jag vet inte riktigt vad det är som händer med mig men jag känner inte riktigt igen mig själv.... känns som att allt är lite upp o ned just nu men det är bara att vänta och se, tur att mina killar finns iallafall!

Jag har börjat jobba lite extra igen och det känns toppen! Trivs så himla bra!

Nu vaknade Ebbe!

Kommentarer
Postat av: Sandra

HEJ Linnea! Hur har du det? Vilken underbar son ni har, blir lite smått förälskad! =) STORT GRATTIS! Kul att läsa din blogg, det fortsätter jag med! GARANTERAT! Ha det bra o hälsa så mycket! Kram Sandra

2009-09-10 @ 19:26:16
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0